Календар

Липень 2017
П В С Ч П С Н
« Тра    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Корисна інформація

МОН

Педпреса

УЦОЯО


ВРЦОЯО


МОН

Вінницький обласний інститут післядимломної освіти педагогічних працівників

  • 101.JPG „Відкрити у кожній людині творця,
    поставити її на шлях самобутньо-творчої,
    інтелектуально-повнокровної праці – це завдання
    стає нині першочерговим у практичній роботі школи”
    (В.О. Сухомлинський)

     На шляху до майстерності фото

    Сучасна доба ставить нові вимоги до вчителя. Суспільству потрібен вчитель-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Тому, в сучасних умовах змін в освітньому просторі всіх рівнів важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і бути спрямованою на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного вчителя.
    У структурі системи професійної підготовки педагогів особливої актуальності набуває діяльність молодого вчителя, його адаптація до професії педагога.
    Від того, як пройдуть перші роки вчителя-початківця, залежить стабільність педагогічних кадрів, їх якісний склад, результативність навчально-виховного процесу в школі. Тому, одним з пріоритетних напрямів методичної роботи з педагогічними кадрами є становлення молодого вчителя. Основними завданнями цієї роботи є: прищеплення молодим фахівцям інтересу до педагогічної діяльності, закріплення вчителів в навчальному закладі та колективі колег-вчителів, прискорення процесу професійного становлення вчителя, розвиток здатності самостійно і якісно виконувати покладені на нього обов’язки.
    Процес навчання молодих спеціалістів здійснюється за допомогою проведення індивідуальних консультацій, семінарів-практикумів, лекцій, навчання  в  процесі проведення РМО, наставництва, моделювання та аналізу ситуацій, відвідування уроків, виховних заходів та їх аналізу, надання допомоги у конструюванні  дидактичних матеріалів тощо.
    Відповідно до плану роботи Інформаційно-методичного центру відділу освіти Козятинської РДА на 2016-2017 н.р., з метою надання допомоги молодим педагогам у їх професійному становленні, 14 грудня 2016 року було відвідано Безіменський ЗНВК І-ІІІ ступенів «Школа-дитячий садок».
    Під час відвідин школи проведено знайомство молодих учителів математики Бак Тетяни Юріївни (Миколаївський ЗНВК І-ІІІ ст. «Школа-дитячий садок» ім. Василя Земляка) та Тучак Олени Анатоліївни (Жежелівський ЗНВК І-ІІІ ст. «Школа-дитячий садок) із педагогічним досвідом вчителів Безіменського ЗНВК І-ІІІ ст. «Школа-дитячий садок» Янчук Валентини Федорівни та Закусило Людмили Петрівни, які мають вищу кваліфікаційну категорію, звання «старший вчитель», є фахівцями своєї справи, володіють високим рівнем професійної підготовки, комунікативними навичками, мають досвід навчально-виховної роботи, високі та стабільні результати у справі навчання та виховання підростаючого покоління, багатий життєвий і професійний досвід та здатні ділитися ним.

     На шляху до майстерності фото

    Молоді педагоги відвідали урок алгебри і початків аналізу у 11 класі на тему «Логарифмічні рівняння. Розв’язування логарифмічних рівнянь» (вч. Янчук В.Ф.) та урок геометрії у 7 класі на тему «Трикутник та його елементи. Рівні трикутники» (вч. Закусило Л.П.). Уроки були надзвичайно цікаві, насичені історичним, довідковим, роздатковим матеріалом, наочністю, з використанням мультимедійних, групових технологій навчання, міжпредметних зв’язків тощо. Учні 11 та 7 класів показали свої знання та вміння з розв’язування математичних вправ та задач, розгадування кросвордів, з усного рахунку, вміння працювати індивідуально та в групі.

     На шляху до майстерності фото


    Окрім того для педагогів-початківців було проведено практикум з самоаналізу й аналізу відвіданих уроків математики. Закусило Л.П. поділилася досвідом своєї роботи у кабінеті математики, ознайомила з наявним дидактичним та роздатковим матеріалом, базою для проведення перевірних (контрольних та самостійних) робіт тощо.
    Молоді фахівці отримали неабиякий досвід з розвитку необхідних навичок і вмінь ведення педагогічної діяльності, розвитку знань в області предметної спеціалізації та методики викладання математики у школі.
    Тетяна Юріївна та Олена Анатоліївна вдячні своїм колегам-наставникам та вважають, що проведена робота має глибокий зміст, творчий характер та сприяє професійному становленню вчителів початківців.З. Бородіч – методист ІМЦ

    Автор: admin, 08:42

Потребление памяти: 12.16MB