Архів:

Календар

Червень 2019
П В С Ч П С Н
« Тра    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

МОН

Педпреса

УЦОЯО


ВРЦОЯО


МОН

Вінницький обласний інститут післядимломної освіти педагогічних працівників

  • Оголошення про проведення конкурсу для призначення на посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру Козятинської районної ради

    Юридична адреса Інклюзивно-ресурсного центру: 22109 Вінницька область, Козятинський район, с. Козятин, вул. Миру,84.
    Відділ освіти Козятинської райдержадміністрації оголошує конкурс для призначення на посади педагогічних працівників:
    • психолог Інклюзивно-ресурсного центру;
    • учитель-дефектолог Інклюзивно-ресурсного центру;
    • учитель-логопед Інклюзивно-ресурсного центру;
    • учитель-реабілітолог або інструктор з фізичної культури Інклюзивно-ресурсного центру.
    Умови оплати праці:
    – посади працівників центру прирівнюються до посад педагогічних працівників спеціальних загальноосвітніх шкіл.
    Кваліфікаційні вимоги:
    • освіта вища, не нижче ступеня «магістра» або освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
    • стаж педагогічної роботи не менше трьох років.
    Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі:
    • копія паспорта громадянинаУкраїни;
    • письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
    • мотиваційний лист;
    • копія трудової книжки;
    • копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
    • письмова згода на збір та обробку персональних даних.

    Документи для участі у конкурсі приймаються впродовж 30 календарних днів від дня опублікування оголошення (10.01.2019 р.) за адресою: відділ освіти Козятинської райдержадміністрації вул. Грушевського, 28.
    Конкурс складається з двох етапів : кваліфікаційний іспит та співбесіда.
    Кваліфікаційний іспит на посаду психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя – реабілітолога або інструктора з фізичної культури Інклюзивно-ресурсного центру Козятинської районної ради проводиться за напрямками:
    - знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
    -знання основної діяльності ІРЦ;
    -знання основ спеціальної педагогіки.
    Іспит складається з 6-ти питань за вищезазначеними напрямками.
    Загальний час для проведення іспиту становить не більше як 1 година 20 хвилин.
    Дата проведення іспиту буде повідомлена додатково.

    За довідками звертатись за тел.: 0671513308

    Сушко Лілія Володимирівна

    Email: kazatmetod1@ukr.net

    Перелік питань

    для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя – реабілітолога, або інструктор з фізичної фізкультури Інклюзивно-ресурсного центру Козятинської районної ради Вінницької області
    Знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
    1. Основні законодавчі документи України у галузі інклюзивної та спеціальної освіти.
    2. Визначення термінів: інклюзивне навчання (ст..1 «Про освіту»)
    3. Визначення термінів: інклюзивне освітнє середовище (ст..1 «Про освіту»)
    4. Визначення термінів: особо з особливими освітніми потребами (ст.1 «Про освіту»)
    5. Концепція розвитку інклюзивної освіти.
    6. Основні завдання інклюзивної освіти.
    7. Як здійснюється зарахування дітей з особливими освітніми потребами в навчальний заклад? (п.7 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872)
    8. Які умови повинні бути створені для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в навчальному закладі? (п.3Постанова КМУ від 15.08.2011 №872)
    9. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
    10. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами).
    11. Особливістю навчально-виховногопроцесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість. (п.11 Постанова КМУ від 15.08.2011 №872)
    12. Відповідно яких документів здійснюється навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням (п.10 Постанова КМУ від 15.08.2011 №872 )
    13. Які послуги надаються особам з особливими освітніми потребами (ч.4 ст.20 «Про освіту»)
    14. Скільки учнів повинно бути в інклюзивному класі? (п.8 Постанова КМУ від 15.08.2011 №872)
    Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя – реабілітолога, або інструктор з фізичної фізкультури Інклюзивно-ресурсного центру Козятинської районної ради Вінницької області
    Знання основної діяльності ІРЦ
    1. Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність Інклюзивно-ресурсного центру
    2. Правовий статус ІРЦ.
    3. Основні завдання діяльності ІРЦ.
    4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
    5. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
    6. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
    7. Повторна комплексна оцінка дитини.
    8. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
    9. Вимоги до фахівців ІРЦ.
    10. Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.
    11. Співробітництво та основні принципи командного підходу.
    12. Спрямованість психолого – педагогічної допомоги ІРЦ.
    13. Корекційно – розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.
    14. Хто складає індивідуальну програму розвитку для дитини?

    Орієнтовний перелік питань
    для проведення кваліфікаційного іспиту на посади психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя – реабілітолога, або інструктор з фізичної фізкультури Інклюзивно-ресурсного центру Козятинської районної ради Вінницької області.
    Знання основ спеціальної педагогіки.
    1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
    2. Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
    3. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
    4. Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
    5. Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
    6. Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
    7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
    8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
    9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
    10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
    11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
    12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
    13. Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
    14. Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
    15. Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
    16. Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
    17. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
    18. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
    19. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
    20. Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

    Автор: admin, 10:55

Потребление памяти: 12.3MB